dagarna 2

Hej. Inte mycket skrivet nu på ett tag men jag har haft fullt upp. Igår åkte jag, syster och farmor på ixo house. Sedan när jag kom hem var det middag och sedan skulle jag packa till matchen. 17.30 åkte jag till krokom för att spela matchen, vill inte tala om hur det gick...

Efter matchen gick jag och Erika upp till Erika och fikade lite, tog en dusch och fixade oss.
Sedan cyklade vi fort som fan till Sara för hon hade fest, det var trevligt men jag blev inte kvar där så värst jätte länge.

Min syster kom och hämtade mig och vi skjutsade hem Patrik också.  På vägen hem körde vi över en och annan groda och nån liten råtta också tror jag. Vi såg även ett par ugglor och det kryllade verkligen med grodor på vägen... ÄCKLIGT!!!!

Idag har jag varit ute med mamma och hunden. Vi åkte till Moffa ett tag också och kollade hur han mådde och det verkade bra. Han gav oss lite fisk så vi ska väl röka några fiskar, koka åt katterna och äta själv såklart.
Snart åker vi till någon resturang som har wienerschnitzel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0