eyes on fire

Hej. Jag har lite blåmärken på mina ben som vägrar försvinna. Dom är från innebandymatchen i tisdags. Jag har även ett blåmärke på min armbåge och det vet jag inte hur det kom dit.

Just nu kokar jag den kondenserade mjölken till banoffepajen. Den ska koka i ungefär 5 timmar men man behöver inte hålla koll på den hela tiden eftersom man kokar hela burken. Pajen kommer att bli mumsig men ida tror att vi kommer få ont i magen eftersom vi ska äta oxfilé till middag och sedan pajen till efterrätt.

Nu ska jag, Ida och mamma ut och gå en lång promenad som vi alltid brukar gå på sommaren, men i år har det inte blivit någon sådan promenad. Chessi följer även med, får se om han orkar gå så långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0