Hello. Imorse kom min sy...

Hello. Imorse kom min syster in och väckte mig och sa "hejdå linsen" och sen fick jag en stor kram. Hon åkte med tåget till Stockholm klockan 6. Sedan vid 17 tog hon flyget till kreta så nu är jag ensam och saknar henne redan. Sorgligt! Hon kommer hem nästa fredag och det är ju jättelångt tills dess.

Klockan 8 tog jag och mamma bilen till moster och sedan åkte vi till Sundsvall för att gå på IKEA och kolla runt i lite affärer på Birsta. Man hittar alltid mer saker på IKEA än vad man egentligen skulle köpa och likadant blev det idag. Jag köpte en ny lampa, någon hylla, några förvaringslådor och en mjölsikt. Men jag hittade inga kläder på Birsta, fast jag kollade inte så mycket på det heller. Jag var inte riktigt på klädhumör idag.

Men nu ska jag nog hoppa i sängen för jag har haft ont i huvudet mest hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0