I´m back

Nu är jag tillbaka igen.

När jag kom hem från träningen hade min syster gjort sönder duschen, eller det var väl inte hennes fel men man kan inte skruva av vattnet om man inte har en skruvmejsel. Så jag fick inte duscha när jag kom hem, men nu har jag duschat fast duschen är fortfarande sönder. Tänk vad jobbigt med hus, om man hade bott i lägenhet hade ju dom fixat det där åt en. Eller det kanske beror på vad lägenhet man har. Typ hyreslägenhet eller så.

Imorgon ska jag baka bröd sedan kanske jag åker ner till min moster med en limpa.
Hon ska även ta hand om två kattungar imorgon som är syskon med hennes lilla kattunge så då ska jag gosa och leka lite med dom. Jag vill också ha en liten kattunge som är busig.


på bilden är det en katt från spanien. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0