Lille katt, lille katt

Hej. Nu har jag varit hemma från skolan ganska länge men har inte skrivit något inlägg eftersom jag har fikat och spelat yatzy med mamma. Spelade även yatzy på skolan men jag vet inte hur det gick för jag var tvungen att gå på lektion. Jag ska få en ny klass kompis som heter Amanda och hon känner jag sedan typ 4an eller nått. Det blir najs att hon börjar med oss imorgon. Det kommer även en tjej på tisdag som är utomlands just nu.

Klockan 18 ska jag vara hos Erika för hon fyllde år i måndags så hon ska bjuda på tårta. Jag har köpt en jättebra present till henne som hon förhoppningsvis kommer gilla. Det blir nog trevligt hos henne ikväll!

Lake spydde nyss på vardagsrumsgolvet, hårbollar. Eeeuuw!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0