Morsning. Nu är jag he...

Morsning. Nu är jag hemma från Erika. Det var trevligt men jag åkte hem ganska tidigt eftersom jag har ont huvudet. Vi fick tårta och den var mumsig. Tänk vad många tårtor och bakelser jag kommer hinna äta på tre år, och då menar jag hela tårtor och bakelser. Vi måste ju typ smaka allt vi bakar, tur att jag tränar!

Nyss fick jag veta att en annan tjej från min förra skola ska vara med min klass imorgon eftersom hon funderar på att byta till livsmedel eller frisör. Hoppas hon kommer trivas i min klass så kanske hon byter och då känner jag u i alla fall två stycken. Men man lär ju känna dom andra också.

Jag vill att Ida ska komma hem nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0