ondska

Goddag. Igår var första innebandyträningen sen i vår nångång. Det kändes förjävla härligt ändå.
Vi hade fyspass och jag som inte sprungit på hela jävla sommaren orkade mer än jag trodde, tjockt najs!
Men idag känns det lite i låren men det är bara gött. Ikväll blir det träning igen men då är vi inomhus och lirar bandy, även att jag måste använda faders klubba eftersom min gick sönder. BLÄÄÄÄ, den suger verkligen!!

När jag vaknade imorse var det finväder men nu börjar det bli kallare och lite grått, men hoppas det inte blir något regn i alla fall. Jag har städat lite och sen ska jag bädda sängen för alla sängkläder är ute på vädring. Sen ska jag kanske springa in och skrika på min systers rum så att hon och Sara vaknar. Fast det känns så taskigt, men ändå roligt. MOHAHAHA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0