kjhgjhgskldg

Nu har jag ätit middag och vill inte äta något mer på ett tag nu.
Men jag har hört att man ska äta något sött på maten så jag funderar på att ta en ruta choklad, antingen vit choklad eller en med frukt och nötter. Vilken smakar godast??

Just nu funderar jag på vad dumma saker folk kan säga egentligen även fast dom kanske inte menar det, som nyss tyckte en att jag var dum i huvudet för att jag inte kunde säga vilken av två tröjor som passade bäst till byxorna.
Jag tyckte ju att båda tröjorna passade lika bra. Det finns ju inte bara en tröja här i världen som passar just till ett par byxor, eller?? Jag tycker inte det i alla fall. Jag tar åt mig sånt där ganska lätt och tror inte riktigt på om dom säger att dom skojar när dom ser hur jag tar det. Ibland tror jag att dom menar allvar, att jag faktiskt är dum i huvudet.



Men nu ska jag tänka gladare tankar...
till exempel så börjar skolan snart och det ska bli sköj!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0