2 december

Hejsan. Jag har inte skrivit sen i måndags, men jag har inte haft tid till det. I tisdags orkade jag inte när jag kom hem från skolan och när jag kom hem från träningen var både pappa och datorn borta. I onsdags, alltså igår så fölljde jag med Elin hem efter skolan och hon har inget internet plus att jag var social med henne, Amanda och Olivia. Men idag är jag hemma och skriver. Jag slutade vid tolv idag och då tog jag en buss till Valla där mamma kom och hämtade mig, sen dess har jag gjort läxor och det ska jag väl fortsätta med.

Mina lungor har börjat göra ont igen så jag tror inte att det blir någon träning för min del är heldre hemma och vilar mig. Har ju match i helgen så vi får väl se om jag blir uttagen till den. Om det ens blir någon match förresten, det är ju en parasit här i Östersund så några i laget har drabbats av den och även andra skulle kunna drabbas eftersom vi druckit vatten på skolan och så. Aja, det visar sig hur det blir med den äckliga parasiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0