godkväll

Hejsan. Klev upp vid tio idag och åt en äggmacka, sen började jag städa hyllorna i vardagsrummet men när mamma satt sig för att kolla på skidor så fick jag inte städa någe mer för då känner hon sig lat. Jag satt mig också och kollade på skidorna och efter ett tag ringde telefonen och jag blev frågad om jag kunde komma till stan och vara med på matchen mot JIB och jag sa att jag kunde vara med så mycket jag orkade eftersom jag varit sjuk och inte tränat på två veckor. Jag fick i alla fall poäng i allt, ett mål, ett ass och en utvisning. Men vi förlorade och det var ju mindre kul!

Nu har jag precis ätit middag och ska väl bara ta det lugnt så att jag orkar med städningen på bageriet imorgon. Jobbigt köndes det och sen är det dans på idrotten och jag hatar att dansa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0