öppet hus

Hejsan. Idag var jag till skolsköterskan och hon sa att jag bör avstå från träning i en vecka och att det kan vara på väg att bli en infektion i lungorna. Blir alltså ingen match imorgon och ingen träning nästa vecka. Men om inte lungorna går över så skulle jag gå till hälsocentralen, Det var ju öppet hus idag och vi skulle guida nior upp till bageriet men jag och Olivia behövde bara gå dit en gång. Hahaha, skönt för oss!! vi tyckte att det var så tråkigt så vi åkte ner på stan istället och åt lunch, det blev en kyckling och curry macka. Men sen åkte vi tillbaka till skolan och gick omkring där lite mer, men efter en stund kom Britta och sa att vi fick sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0