pepparkakskarusell

Sitter och kollar på idol och har precis skickat iväg min filmrecension till min engelska lärare. Sen ska jag kolla på cirkus Möller och flickorna på klitteholm som är min favorit i det programmet. Jag tycker att idol är ganska segt att titta på nu när dom bara är tre kvar och måste sjunga fler låtar var. Men jag tycker i alla fall att Jay ska vinna!!

Idag började jag även på min pepparkakskarusell som jag gör på estetisk verksamhet. Det kommer nog bli bra, har bara hunnit grädda delarna som jag ska bygga av. Sen ska jag garnera bitarna och limma ihop dem. Finfint! Blir nog klar nästa fredag.

Här är länken till karusellen jag gör:
http://kampanj.milda.se/2010/#/carousel/worlds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0