skolsköterskan

Hej. Det blev ingen skolsköterska för mig idag heller, hon hade inte tid förns imorgon så jag ska väl snigla iväg dit imorgon. Får absolut inte glömma bort det nu!!! Det är ju superviktigt att kolla lungorna nu när jag haft ont i cirka två veckor. Vi har även öppert hus imorgon och då ska jag vara guid och följa folket upp till bageriet och visa runt där och sedan ta med dom ner till skolan igen eller så ska jag vara i ett klassrum och ha tävlingar med dem.. Får se hur det blir imorgon!

Fick lite chokladmousse av Ida och Lina för ett tag sedan och den var mycket god tycker jag. Så nu sitter jag och äter mixade hallon som jag fick till moussen. Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0