iPad

Hejsan. Igår skrev jag ingenting. Men jag orkade faktiskt inte sätta mig vid datorn när jag kom hem. Först var jag på skolan, sen gick jag på stan och sen när jag kom hem så gick jag och la mig för att jag hade så ont i huvudet och sen när jag vaknade mådde jag fortfarande inte så bra. Det kändes som att huvudet skulle sprängas och som att jag hade feber så jag gick och la mig ganska snabbt igen. Men idag mår jag bättre igen.

Idag har jag hunnit med, frukost, en dusch, början på städning, massa musik, tävlat om två iPads på onoff och satt mig här. Men snart ska jag väl återgå till städningen, vilket är det tråkigaste som finns i hela universum!!



Var med och tävla själv. tryck på länken nedan!!
http://shop.onoff.com/Startsida.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0