Bad

Åkte och badade med Anna, Nelly och Liv. Det var för kallt så jag badade inte, bara fötterna. Hehe!
Nelly och Liv badade inte heller men Anna halkade på en sten så då slängde hon sig ut i vattnet och simmade in till land.
När vi hade badat en stund så gick vi hem till Liv och åt bullar. Sedan kollade vi på tv en stund innan jag kände att det var dax att cykla hem.

När jag kom hem var bara pappa hem för mamma var och hämtade Ida som precis tagit körkort, så vi åt tårta och sedan åkte hon till krokom. Jag som åkte hem för att hon skulle komma hem och sen åker hon bara. Aja, jag skulle nog också åkt om det var jag som tagit körkort. Grattis till Ida i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0