Kossa

När vi fikade förut idag så kom Pether, Tilde och Truls.  Tilde ville leka kossa så då var hon mamma kosaa och jag var hennes kalv, sen sa hon att jag var tvungen att sitta i en haga för att alla tyckte jag var så ful. Haha!
Jag tänkte också visa hur galen hunden blir när man spelar fotboll men han var mest intresserad av Truls fast sen när farmor skulle åka då ville han spela fotboll. Han ser jätterolig ut och skäller och är helt galen på bollen.

Nu håller mamma på att laga mat och jag har precis fixat grillen, det blir grillad fläskfilé med kroketter, sallad och bea. Men vädret ser inte så låvande ut längre, det är grått och molnigt plus att jag kände någon liten droppe när jag var ut. Hoppas bara att inte regnet bryter ut över mitt hus, målnen kan gärna få åka förbi först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0