Mjaaau

Vaknade för ett tag sedan, tog en dusch och nu sitter jag här och funderar på vad min frukost ska innehålla.
Imorse vaknade jag av att min lilla katt, Smulan var inne hos mamma och jamade. När hon görde att jag vände på mig kom hon in till mig och började trampa omkring och jama, sedan gick hon och då hörde jag hur hon väste så jag gick upp och släppte ut henne. Sedan somnade jag om och sov då till 09.30.

Idag ser vädret riktigt bra ut så det blir nog mycket jobb idag. Det kommer ju mycket mer folk när man kan sitta ute och äta/fika. Vi får se hur det blir med det. Bra blir det nog i alla fall, men tänk om jag skulle tappa eller ramla med en tallrik när jag ska servera. Jag skulle skämmas ihjäl och typ springa hem. Haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0