Mördardröm

Godmorgon! Jag har nyss klivit upp och jag känner mig jätte seg. Jag ska väl ta lite frukost snart, jag åt faktiskt ingen frukost igår eller i förrgår. Usch, varför skita i dagens viktigaste mål?

Jag tänkte ju visa min kläder jag köpt i förrgår men jag hade inte tid, så ni får se dom nu istället.
Lite dåliga bilder, eftersom dom är tagna med mobilen.


Linne - H&M


Lång T-shirt - H&M


Linne - Monki


T-shirt - Gina tricot (jättebillig)

Inatt drömde jag att alla killar i världen ville döda alla tjejer och inte snabbt utan dom skulle plågas ihjäl, så dom knippsade av tår/fingrar och skar i tjejerna så dom skrek. Jag satt på en cykel (vet ej varför) Så jag cyklade och gömde mig på en toalett men då var det en kille som jag gick på dagis med som såg att jag smet in på toan så han kom och försökte öppna dörren och sen orkade jag inte hålla emot någe mer (det fanns inget lås på dörren) så jag släppte dörren och skrek "döda mig snabbt om du ska döda mig". Men jag vet faktiskt inte hur det gick. Men hemskt var det i alla fall att se hur alla andra tjejer led medans jag cyklade för att ingen skulle få tag på mig. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0