Saturday

Idag klev jag upp vid 11 och tog en dusch sedan drack jag te och åt frukostmackor. Mumma!
När syster hade duschat och ätit frukost tog vi mammas bil och åkte till stan. Vi köpte färgskrapor till mamma och papap eftersom vi ska måla om huset. Sedan åkte vi till en liten kiosk och jag bjöd Ida på en snickersglass, den var jättemummsig. Om ni ska äta glass så är det den ni ska äta!!! Förutom om man är nötallergiker förstås.

Nu sitter jag och väntar på maten, grillat.
Jag har faktiskt ont i huvudet idag också, jag kanske inte har druckit tillräckligt.
Måste faktiskt tänka på att dricka eftresom jag aldrig tar värktabletter och det är ganska jobbigt att ha ont i skallen.

Hoppas ni haft en bra dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0