sexton år

Snart ska jag gå ut och gå med mamma. Vi ska gå ner till min moster som inte är hemma och släppa in hundarna eftersom ena hunden inte mår så bra i solen, eller överhuvudtaget. Vi ska även kolla och gosa lite med hennes nya kattunge, sedan kanske vi sätter oss nere på bryggan och steker.

Ikväll blir det i alla fall tårta med släkten och min systers kompis, Sara.
Jag har redan fått presenter, fick bland annat Escadas parfym, Marine grove. Mumma!
Fick också presentkort till två hål i öronen, läskigt! Jag har inte haft hål i öronen eftersom jag är nickelallergiker och stickrädd, men nu har nickelallergin blivit bättre så nu ärr det dax. haha!
Mer saker får jag ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0