sjuk kisse

Hej. snart fyller jag år och jag har inte en aning om vad jag ska önska mig. Haha! Min syster tycker att jag ska önska mig kosing men det är ganska tråkigt att få ett kuvert med kosing, fast det är ju bra att ha i och för sig.
Men men, vi får väl se hur det går och vad jag får.

Just nu sitter jag i soffan, lyssnar på musik, dricker mjölk och äter Brago. Men nu jamar Lake så jag ska väl släppa ut honom. Han mådde inte så bra igår, han gick runt och spydde lite här och där på gården men nu mår han bra igen.

Idag ska jag plocka blommor och ställa vid kortet på min mormor. Hon dog när jag var två år så jag vet knappt vem hon är förutom det mamma berättat, hon var jätte snäll och jag önskar att hon hade levt.
Men livet har sitt slut, och det för alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0