söt vovve

Vaknade klockan 10 idag. Jag har duschat, ätit frukost, plockat ur och i diskmaskinen, tagit in tvätt, busat med hunden och nu sitter jag och läser medans hunden ligger och svättas i soffan. Han är så söt!

Snart kommer nog mamma hem och då ska vi väl fika kanske och väcka pappa som ligger och sover eftersom han jobbar natt nu för tiden. Hoppas också att smulan och lakrits törs komma in och äta när den "stora" hunden är här. Eller jag vet att lake törs komma in men smulan vet man aldrgi med. Det visar sig nog.

Han är en schitzu och ser nästan ut som dessa sötnosar.

Bild tagen från google

Jag har tänkt på att jag skriver ofta "det visar sig nog" eller "vi får se hur det blir" typ sånt fjaller, varför gör jag det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0