Storsjöyran

Usch vad jag är trött, jag kanske borde sova lite. Jag sitter i alla fall och kollar på fotbolls VM nu, Uruguay mot Ghana. Det står fotfarande 0-0 men det kommer nog något mål så småningom. Jag hoppas på straffar för det är så spännande, specielt när man själv lägger dom. Haha, nu spelar ju inte jag fotboll längre men det var roligt att lägga straffar faktiskt.

Jag funderar hur jag ska göra på Yran, om jag ska gå en dag eller alla dagar. Jag vill i alla fall se jhonossi och dom spelar på fredagen, dom spelade även förra året men då missade jag dom. Jag vet att jag ska gå på fredag i alla fall, men jag ska väl höra vilka dagar andra ska gå också. Vi får se hur det blir!
Ska ni på storsjöyran kanske?

Inringade Johnossi är min favorit på fredagens lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0