sunday

Morsning! Vaknade för ett tag sedan av att någon borstade på huset. Men det var lika bra att kliva upp då eftersom klockan var så pass mycket. Smulan kom och väckte mig imorse också. Hon är så jobbig när hon gör det och det är bara för att störa. Hon kommer in och jamar jättemycket och sen hoppar hon upp i sängen och kitlar en med sina morrhår.
Hon är en jobbig jävel.

Vädret ser inte så värst bra ut idag, så det kanske inte blir något fiske. Men man kan ju hoppas att det skiner upp frammot eftermiddagen. Men nu ska vi måla på huset istället, så det blir klart någon gång. Sedan håller mamma på att baka tårta och någon kaka, för jag fyller nämligen år imorgon. Men jag bryr mig inte så mycket, man känner ju ändå ingen skillnad.
Jag känner mig fortfarande som en 3 åring. Okej, inte riktigt så. Men ni fattar nog vad jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0