fotboll

Tja. Sitter och kollar på fotboll, Slovenien mot Algeriet. En spelare  i Algeriet hade ett gult kort och sedan tog han bollen med handen, och det syntes verkligen att det var menat. Han fick ett till gult kort så då var det bara att gå därifrån. Haha, så himla onödigt att göra så. Nu är matchen slut och Slovenien vann.
Jag hejar på Frankrike, för där spelar Therry Henry. Min favorit!
Vilka hejar ni på? Om ni kollar på VM förstås.

Jag vet inte riktigt varför jag sitter och kollar på VM, Sverige är ju inte med men det är ju ganska roligt att kolla på fotboll.
Jag spelade ju fotboll förut men nu tycker jag att det är jättetråkigt att spela själv, men roligt när andra spelar.

Therry Henry



Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0