mitt tänk

Hej. Kom hem för ett litet tag sedan, jag klev faktiskt upp halv 6 för att jobba och nu var det klart. Det var ganska jobbigt, men det är det värt. Man får ju lite kosing i alla fall.

Appropå kosing så har jag kommit på att jag inte skulle vilja vara rik. varför?
Jo, för att jag tror inte man ser fram emot till exempel en resa på samma sätt då. Människor som inte är rika måste ju kämpa för att få ihop pengar till den där resan dom vill åka på medans rika bara beställer en resa när som helst. Det jag menar är att om man verkligen har kämpat för det så känns det som att man är mer värd resan än någon som bara slänger fram pengar till en resa. Jag hoppas ni fattar vad jag menar i alla fall!

Nu ska jag snart ut i det underbara vädret och sola ett tag, sedan får vi se vad som händer.
Skriver snart igen! :)

Pusssss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0