moneymoneymoney.

Hej. Känner att det har varit lite dålig uppdatering idag. Men jag har faktiskt inte orkat sitta vid datorn så mycket.
Troligen så kommer det inte bli så mycket uppdatering imorogn heller eftersom jag ska in till staden. Får se om jag kommer hem med nya kläder eller nått, jag tror faktiskt att det inte blir så. Känner att jag vill spara mina pengar till något som jag kan behöva i framtiden, vet ej vad men en bil kanske. Haha, nerå men något som kan komma till användning om jag skulle flytta eller så. Inte för att jag tror att jag kommer flytta hemifrån på några år men det kan ju ändå vara bra att spara pengar redan nu. haha!

Kollar på fotboll nu, Sydafrika mot Uruguay. Uruguay leder med 3-0 plus att sydafrikas målvakt fick rött kort för ett tag sedan. Det är lite ovanligt tycker jag.

Men jag skriver nog ett inlägg innan jag åker till stan imorgon, men sen kanske det inte blir så mycket mer.

puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0