Pie.

Hej. Imorse vaknade jag hemma hos Madde. Vi klev upp vid 8 eftersom hon skulle iväg och jobba.
Mamma kom och hämtade mig vid halv 9, så åkte vi in på affärn och handlade mat. Jag han ju knappt få i mig någon frukost hos Madde så när jag kom hem var jag grinig för att jag var så hungrig. Det är väldigt jobbigt att bli grinig när man är hungrig för då tar man ut det på andra. Taskigt!!

Igår cyklade jag och Madde till Dragana och sedan gick vi och köpte mjukglass med lakritsströssel, fast det var bara jag som hade lakrits på glassen. Vi pratade mycket och sedan gick vi till parken där vi träffade Patrik, men då var Dragana tvungen att gå hem för att packa till den långa resan. Jag, Madde och patrik var i parken ett tag och pratade. Efter ett tag blev det ganska kallt så vi gick och hämtade våra cyklar och sedan gick vi hemåt. När vi kom hem åt vi Ben&Jerrys och kollade på Amarican Pie. Underbart, haha!

puss hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0