Spel

Hej. Idag kom min kusin hit, men sin flickvän och deras barn. Jag och Tilde spelade plocke pinn, memory och mix max. Hon tyckte att det var jätte roligt att spela mix max men sen när min syster kom hem så tyckte hon att jag skulle flytta på mig för att Ida skulle spela. Men Ida var tvungen att mata katterna så då blev Tilde sur och vägrade spela förns Ida kom och var med i hennes lag. Sedan fick inte jag vara med och spela längre, så jag dukade bordet och hjälpte mamma med maten.

När Tilde skulle åka hem så blev hon jättesur på mig och Ida och sa att vi inte var hennes kompisar längre, fast hon borde ju inte bli sur på oss eftersom det är ju inte vi som säger att dom ska hem. Haha





Bilder från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0