26 november

Tjenixen. Idag har jag gjort klart min marsipantavla ev-lektionen. Den blev ganska ful, vissa tomtar ser ut som mördarsniglar som Leif sa. Haha!! Sen var det lunch och vi fick skriva på några papper om vad vi tycker om vegitarisk mat och att dom har det en dag i veckan på våran skola. Jag tycker i alla fall att det mesta vegitariska vi ätit inte är gott. Dom har ju ändå ett vegitariskt och ett vanligt alternativ så jag fattar inte att dom måste ha en heldag med två vegitariska alternativ. Efter lunchen hade vi i alla fall engelska och jag och Amanda körde wordgame. Man ska förklara orden som står på lapparna.

Efter skolan åkte jag ner på stan med Linnéa och vi gick omkring och kollade på lite julklappar, men som vanligt så köpte jag inget. Vet inte riktigt vad jag ska köpa till mamma, pappa och Ida. Dom har ju typ inget som dom önskar sig heller så det blir lite svårt. Men någonting ska jag nog komma på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0