en trött tjej

Tjosan. Nu har jag packat allt inför helgen och satte mig precis här. Jag upptäckte även att min tandställning har lossnat lite och det är ju tråkigt för det kan inte fixas nu när det är helg. Jag får väl ringa på måndag och boka en ny tid så att det fixas så fort som möjligt. Jag ska nog sluta äta godis!

Idag har jag i alla fall börjat på min tavla i marsipan, lite pilligt men ganska roligt. Efter det så hade vi engelska och jag höll på att somna när vi lyssnade på någon text, fasst jag tror inte att jag var ensam med att nästan somna. Det var ganska många som låg över sina bänkar. Efter skolan åkte jag till lillänge och gick in på Skopunkten, hittade ett par skor och det gjorde även pappa. Sen hjälpte vi mamma att hitta lite nya kläder inne på Lindex. Hon blev nog nöjd tror jag.

En bild från Idas iphone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0