fixat lite

Nu har det fixats lite med bloggen. Blev bra tycker jag, tack Ida!!!

Snart är lovet slut och det känns lite jobbigt men ändå skönt. Jag har inte gjort så mycket under lovet men det kan vara skönt det också. Imorgon kanske jag ska träffa några från klassen och hitta på något skoj men det är inte klart ännu, hoppas på det i alla fall. Har ingen bild på klassen tyvär, men jag kanske visar när skolkatalogen har kommit. Höhö.

Snart blir det middag och efter det ska jag marinera mina kycklingar och sedan ska jag göra risalamalta. Är megasugen på det just nu, lägntar verkligen till julen. Men bara för risalamaltan, skinkstuten och julklappsspelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0