I taket lyser stjärnorna

Hej. Maten jag lagade igår blev god. Jag tyckte inte att vårrullarna blev så goda som jag hade hoppats men kycklingwooken blev bra i alla fall. Men jag tror att man blir ganska mätt av att laga mat, typ matosen eller nått. Höhö!

Åkte ju till stan igårkväll och det var skoj. Från början var det bara jag och Olivia men efter någon timme gick vi och mötte Amanda. Vi gick på Hemköp och köpte godis, dricka och chips. Sedan mötte vi upp Sanna och Hampus som följde med hem till Olivia, vi skulle kolla på The locals men bytte film ganska snabbt för det var ingen som var riktigt sugen på skräck. Vi kollade på I taket lyser stjärnorna istället.



Idag sov vi till tolv ungefär och Amanda gnisslade tänder så man knappt kunde sova. Haha! Sen åt vi frukost och efter det så klädde vi på oss och gick ner på stan, inte så många affärer öppna men det var skoj ändå. Sen åkte jag hem och fick lite middag och snart ska jag kolla på Ensam mamma söker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0