lungor och bageri

Hej. Jag har fortfarande ont i mina lungor så mamma lät mig inte gå på innebandyträningen. Sorgligt, men det är nog bäst att låta bli ändå. Jag vill ju inte direkt att det blir värre än det är. Pappa tycker i alla fall att jag ska vänta denna vecka och om det blir värre eller är kvar nästa vecka så ska jag gå till doktorn, så jag gör som han säger.

Idag har jag i alla fall bakat bröd och sedan städade vi bageriet. Nästa vecka ska vi öppna butiken och det ska bli roligt även fasst det mest kommer gamla människor. Men dom kan ju vara roliga dom också. Hehe! Men jag ska inte stå i kassan första gången men sen framöver så kommer jag nog stå där ett antal gånger. Det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0