mat mat mat

Godmorgon. Igår skrev jag inte ett enda inlägg men jag städade nästan hela dagen och när jag hade städat klart satt jag mig och kollade igenom en massa rtecept för jag tänkte bjuda familjen på mat antingen på onsdag eller fredag. En sak som jag vet att jag ska göra är vårrullar, men sen vet jag inte mer. Ska googla på olika asiatiska rätter för att se om jag hittar något gott.

Nu sitter jag här i soffan helt ensam som människa eftersom pappa och Ida sover. Eller jag är ju inte ensam för smulan ligger ju här bredvid mig men hon sover också, och dessutom så räknas hon inte till arten männsika. Aja, skit samma! Sen ska jag kanske in till stan och köpa ingredienser till maten.

Nu måste jag kila, hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0