summerbreeze

Hej. Jag har nyss vaknat men är fortfarande lika trött, kan inte somna om så lika bra att kliva upp och göra ingenting. Jag är inte ens hungrig vilket jag brukar vara när jag vaknar på morgonen, så jag väntar nog lite med frukosten också. Just nu sitter jag och lyssnar på johnossi. Dom var ju förresten i stan och spelade igår men jag var tyvär inte där och kollade.

Jag saknar sommaren, vill ha sol och värme.


Idag ska jag bara laga mat till familjen och sen på kvällen så ska jag kanske till stan. Maten kommer i alla fall bestå av vegitariska vårrullar och thaikryddad kyckling med glasnudlar. Hoppas det blir lika gott som det låter. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0