vit chokladmousse

Ida gör vit chokladmousse och jag tycker att det tar alldeles för lång tid innan man får äta den. Måste fan vänta till halv tio och det orkar jag nog inte, men jag vill jag vill jag vill. Får väl se hur det blir med det. Imorgon ska jag i alla fall baka en mandelmassakaka som är som en lyxvariant av sockerkaka, mums!

Vi håller på att lägga golv i sovrummen och hallen. Mamma dammsuger hela tiden och det låter så mycket att jag nästan blir galen och får lust att trycka in bomull i öronen så att jag inte hör någonting alls. Men det blir i alla fall fint, tycker jag. Vi har även målat om i mamma och pappas rum, så nu har alla fina rum. Höhöhöhö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0