BLÄ..

Hej. Nu har jag precis ätit middag. Innan middagen somnade jag när jag skulle gosa med Smulan, det var mys. Men jag hann bara sova i cirka tjugo minuter. Smulan var i alla fall borta när jag vaknade och det var svinkallt, men nu är det varmt och skönt igen.

Idag på idrotten var jag tvungen att åter igen förklara för idrottsläraren att jag inte tänker gå från idrotten utan att duscha och sitta svettig på en buss fullt med annat folk. Åhh, jag blir så less!! Läraren blev skit sur och typ dumförklarade mig genom att skaka på huvudet och gå åt något annat håll. Så jag sket i henne och gick från idrotten ändå. Ska prata med mina mentorer igen imorgon. Annars får ju idrottslärarna betala taxi hem till mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0