Kolla kolla kolla

Hejsan. Idag har jag haft estetisk verksamhet och efter lunch hade jag engelska. Blev nästan klar med min chokladtavla det fattas bara armar på tjejen och sedan ska jag kanske göra ett garnnystan till katten. På engelskan hade vi hörförståelse och det gick väl ganska bra. Tycker inte om engelska så jag känner mig jättedålig på det.

Sedan gick jag på stan med Amanda, Elin och Olivia. Vi var lite hungriga eftersom det var äcklig lunch så vi gick till törners och åt en macka. Sedan gick vi omkring och skrattade åt en massa fula saker. Vid halv tre åkte jag hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Johnossi såklart!!!

Kolla in min syster och hennes kompisars UF! http://ostersundstreetstyle.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0