livsmedel

Hejsan. Imorgon är det seriestart i innebandyn. Vi ska möta JIB och vi får väl se hur det går, hoppas på vinst. Nästa helg är det också match kanske två till och med. + att jag ska jobba på herrarnas match. Jag och amanda ska sälja fika för vi är så duktiga på det, hehe! Amanda räknar och jag tittar mest på.

På måndag ska vi vara i bageriet på morgonen, som vanligt alltså. Vi har ju börjat baka grejer nu och jag hoppas vi får baka någonting roligt och gott. Pappa har tjatat att jag ska köpa eller ta med någonting hem men det har inte blivit så än. Han tjatar även om att han tycker att jag ska lära mig att baka wienerbröd men det blir väl lite senare. Livsmedelspogrammet är i alla fall jätteroligt och jag tycker att alla som gillar att baka och sånt borde söka till det pogramet. Men nu ska dom göra om så det blir ett pogram som heter resturang/livsmedel och ett som heter service/hotell eller nått sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0