skillnad på munk och donut?

Det känns som att jag inte hittar någonting om Jenny Nyström men som tur är så skulle vi gå på biblioteket någon dag och då finns det förhoppningsvis någon bok om henne där. Man kan ju hoppas på det i alla fall! Orkar i alla fall inte leta mer fakta idag så jag lägger ner det nu.

Just nu sitter jag här och är jättesugen på donuts. Bara för att jag, Amanda och Olivia gör en uppgift om frityrbakverk på blocktimmen. Fast det vore ju gott med en vaniljmunk också. Aja jag ska nog gå och ta mig lite glass så att jag slutar tänka på donuts och munkar. Det är faktiskt skillnad!! Donuts är som en ring med ett hål i mitten och munken har inget hål utan är mer som en boll.


Donut


Munk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0