skolfoto idag

Hejsan. Åkte en buss till frösöläger idag bara för att slippa vänta på bussen som går till rödön 16.40. Men nu är jag i alla fall hemma och har fikat lite med mamma och pappa. Nu sitter jag här och googlar på Jenny Nyström för jag ska hitta tre konstverk som hon gjort och ett av dom ska jag göra i marsipan eller choklad. Hon gör ju mest tomtebilder och alla ser sådär pillriga och svåra ut men jag hittar nog några bra bilder snart.



Hade ju skolfoto idag också. Det gick väl bra men man vet ju inte hur man kommer se ut direkt! Jag stod i alla fall i mitten längst bak eftersom jag är längst. Jag har nog aldrig fått sitta på ett skolfoto vad jag vet i alla fall? Hoppas kortet blev bra i alla fall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0