Smulan & Lake

Hej. Nu har jag städat lite i några lådor på mitt rum. Hittade även en liten bok som jag hade skrivit massa knas i när jag var lite, älskade typ att rimma då så det var några sidor där det stod i rim vad jag hade gjort under dagen. Haha, det var ganska roligt att läsa! Jag hittade även mina tankeböcker sen jag var liten (man skrev om sina tankar till lärarna) och jag hade frågat en lärare varför han hette som han gjorde och massa frågor som man inte borde fråga för man får så dumma svar. Hahaha.

Lake ligger bredvid mig och Smulan kom precis in efter att ha varit ute och spytt upp halva magen ungefär. Nu verkar hon må bättre i alla fall och det är ju huvudsaken. Dom är så söta mina små katter!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0