Sovmorgon

Hej. Nu har jag druckit en kopp te och smakat en av mammas nybakta bullar. Innan fikat så har jag varit på träning och sedan har jag duschat. Träningen gick bra och jag blev uttagen till matchen på söndag, vi ska spela mot brunflo klockan ett tror jag det var. Vi får se hur den matchen går, jag hoppas i alla fall på det bättre.

Imorgon är jag ledig från skolan. Eller ledig är jag väl inte för vi får antingen jobba på skolan med våra konstnärer eller så får vi jobba hemma. Sedan fick vi i uppgift på engelskan att läsa våran bok som vi lånat men det är jag redan klar med så man kan säga att jag typ är ledig. Skönt att sova ordentligt i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0