spanien

Hallå. Idag har jag varit på skolan såklart och jag bar med mig idrottskläder helt i onödan för vi hade tydligen teori. Vi hade även bageri på morgonen och sedan hade vi engelska och världens tråkigaste ämne, datorkunskap. Det finns nog faktiskt inget tråkigare ämne än datorkunskap. Usch! Dagen har varit allmänt tråkig.

Imorgon ska jag till bageriet och baka och sedan ska jag åka med en buss ner till stan och gå till tandläkaren och spänna tandställningen. Sen ska jag tillbaka till skolan och ha två eller tre andra lektioner. Efter skolan ska jag fördriva tiden på stan medans jag väntar på bussen. När jag kommer hem så ska jag äta middag och sedan åka på träningen.

Jag saknar spanien och vill åka dit nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0