choklad

Nu har vi ätit klart, men jag funderar fortfarande på någon efterrätt men jag vet inte vad. Kanske en helt vanlig kladdkaka eller nått annat med choklad. Jag älskar choklad fast den får inte vara för mörk!

Imorgon börjar jag klockan 8 och då ska vi vara uppe i bageriet och förhoppningsvis baka. Jag hoppas också att mina bagarbyxor har kommit så att jag slipper använda några från låneskåpet. En sak jag inte gillar med måndagar är att dagen är så lång. Vi börjar 08.00 och slutar 16.20 och jag hinner inte komma till skolan till 8 och jag hinnner inte med min buss hem heller. Det suger att bo på landet när det bara går en buss in på morgonen och en hem på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0