Meteorit

Hejsan. Nyss kom jag hem från krokom där jag spelade en innebandy match mot JIB. Nån tjej i det laget vägrade tacka mig för matchen men jag vet inte vraför. Jag tycker sånt är lite löjligt!!

När jag och mamma for hem från matchen så såg vi en metiorit, det var ganska häftigt att se en sådan på så nära håll. Den brann i blått och var jättefin men när den började närma sig marken så slocknade den helt plötsligt.


den såg ungefär ut så här förutom att den var mer blå.

Imorgon börjar jag 10.10 och slutar 14.25 och då ska jag åka ner på stan och köpa lite nya, varma kläder och jag ska även kolla på skor och sedan innebandyklubbor. Men nu ska jag kolla på en inspelning av Halv åtta hos mig. Jag tycker det pogramet är jättebra faktiskt. Hihi!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: okej :)

jag sitter hemma och sjukar.. tyvärr haha.. hur gammal är du?:)

2010-09-08 @ 12:02:32
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0