packning är svårt.

Hej. Nu har moffa åkt hem, men det var ganska länge sedan, jag fick lite pengar av honom också och det är ju alltid roligt. Vi åt mat och jag bakade en kladdkaka med nougatöverdrag som vi åt till efterrätt och alla tyckte att den var god och det tyckte även jag. Hihahiha!

Jag hade ju tänkt baka muffins och packa idag eftersom jag åker till Falun på fredag men självklart så glömde jag bort det så då får jag väl stressa med det imorgon. Jag kommer bli på jättedåligt humör som jag oftast blir när jag ska packa bara en kväll innan man åker någonstans, och jag kommer säkert glömma något viktigt. Fast jag struntar nog i att baka muffins så får jag lite mer tid till att packa.

Här får ni en höstbild så här nu till hösten. Jag tror att det är Ida som har tagit den


Nu ska jag gå och sova så att jag orkar med morgondagen. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0