sommar

Hejsan. Igår gjorde ju jag chokladfondant men dom måste ha skrivit fel på receptet, den skulle vara i ugnen 5 - 6 minuter så jag tog ut den och lät den svalna ett tag men sen när jag skulle vända upp en av fyra så var den ju inte gräddad alls. Så jag ställde in tre stycken i ugnen igen och slängde den goda smeten på tallriken för att jag blev så arg. När jag sedan tog ut fondanten nästa gång så hade den ju stelnat för mycket men den blev god ändå med lite vaniljgrädde till. Nästa gång ska jag lyckas helt och hållet!

Idag tog jag med mig nybakta små franskor hem efter skolan, familjen blev glad så dom ska vi väl mumsa i senare ikväll. Snart ska jag på träning, fyspass och det känner jag absolut inte för just nu men det får väl gå. Hade även idrott sista lektionen idag och då spelade vi lacross eller vad det heter, det var roligt förutom att jag var så dålig på att ta emot bollen. Hahaha!

Här får ni en sommarbild som min syster har tagit.


Ps. vädret är toppen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0