super nintendo

Hejsan. Igår blev det inget skrivet men jag hade fullt upp, först var det skola och sen när jag kome hem vid fem så var det middag och efter den så skulle jag baka kakor tills på fredag men då tvingade mamma mig att spela två omgångar yatzy med henne. Men jag fattar inte varför hon ville det, hon förlora ju bara. Men sen bakade jag i alla fall mina kakor och sen kollade jag på Halv åtta hos mig och efter det så orkade jag helt enkelt inte starta datorn. Det blev en datafri dag igår men det är ju aldrig fel.

Nu har jag peppat inför matchen ikväll med lite mariospel som jag spelar på vårat gamla super nintendo. Det var ganska tråkigt eftersom jag kan alla banor utantill. Men det var ändå ganska kul. Haha!!


bild från google.

men nu måste jag gå och äta mat så att jag inte får håll på matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0